Autor | Referencia | Tipo de Producción |
Mónica Peñalosa y Alberto Dueñas | Peñalosa y Dueñas (2014). Internacionalización y desarrollo local: Una aproximación al caso Colombiano. Universidad de La Salle - Revista Gestión & Sociedad Vol 7, No 1. http://revistas.lasalle.edu.co/index.php/gs/issue/archive
| Artículo |
Mónica Peñalosa, Catherine Suárez y Alberto Dueñas | Peñalosa, M., Dueñas, A. & Suárez, C. (2014). Internacionalización y desarrollo local: una aproximación al caso colombiano. Revista Gestión y Sociedad, 7 (1), 157-169. http://revistas.lasalle.edu.co/index.php/gs/issue/view/224/showToc | Artículo |
Mónica Peñalosa, Catherine Suárez y Alberto Dueñas | Peñalosa, Suárez y Dueñas (2014). Una mirada al tendero Bogotano. II Encuentro de Investigación en Ciencias Económicas. Universidad Militar Nueva Granada. 30, 31 de Julio y 1 de Agosto. Bogotá http://www.umng.edu.co/investigacion/centros-de-investigacion/facultad-de-ciencias-economicas
| Ponencia |
Isabel Pascual del Riquelme | Román, S., & Riquelme, I. P. (2014). Personal determinants of online shopping frustration and its influence on consumers' word of mouth. Journal of Electronic Commerce Research, 15(2), 87-104 (online first).
Riquelme, I. P., & Román, S. (2014). The relationships among consumers’ ethical ideology, risk aversion and ethically-based distrust of online retailers and the moderating role of consumers’ need for personal interaction. Ethics and Information Technology, 16(2), 135-155. Resource available at: http://link.springer.com/article/10.1007%2Fs10676-014-9341-x
Riquelme, I. P., & Román, S. (2014). Is the influence of privacy and security in online trust the same for all types of consumers? An exploratory study about the moderating role of consumer's demographics and extraversion. Electronic Markets, 24(2), 135-149. Resource available at: http://link.springer.com/article/10.1007/s12525-013-0145-3
Riquelme, I. P., & Román, S. (2014). The Influence of Consumers’ Cognitive and Psychographic Traits on Perceived Deception: A Comparison Between Online and Offline Retailing Contexts. Journal of Business Ethics, 119(3), 405-422. Resource available at: http://link.springer.com/article/10.1007/s12525-013-0145-3
| Artículo |
Isabel Pascual del Riquelme | Título: The moderating effects of consumer’s characteristics in the relationships between privacy, security and online trust Autores: Isabel P. Riquelme & Sergio Román Tipo de participación: Ponencia-Comunicación Congreso: XXVI Congreso Nacional de Marketing AEMARK'14 Fecha: septiembre de 2014 (próxima participación) Lugar: Elche (ESPAÑA)
Título: Ethical issues in online retailing from consumers’ perspective Autores: Isabel P. Riquelme Tipo de participación: Ponencia-Comunicación Congreso: XXVI Congreso Nacional de Marketing AEMARK'14 Fecha: septiembre de 2014 (próxima participación) Lugar: Elche (ESPAÑA)
| Ponencias |
Sandra Tobón | Tobón, S. & Tobón, N. (2014). Turismo religioso: fenómeno social y económico. Anuario Turismo y Sociedad, 14, 237-249. | Artículo |